Ull ankommet fra Handpaintedyarn / Arrive of wool tops from Handpaintedyarn.

Jippi i dag kom merino ullen jeg har bestilt ifra Handpaintedyarn, bestilte det på fredag 11 august og i dag kom det.

ull-handpainted-yarn.jpg
Er fornøyd med mesteparten av fargene, det grønne er veldig fint bortsett ifra at på bildet virket det mere sjøgrønn/lyse farger.

Her er nærbilde av fargene:

handpainted-yarn006.jpghandpainted-yarn008.jpg

Gleder meg til å komme igang med spinning, men først må jeg bli ferdig med viltgrå angora ull som jeg spinner nå. Deretter skal det spinnes av hvit angora ull, skal være til en presang. Så jeg gleder meg til rokken min kommer i hus, da det går litt fortere å få spunnet opp garn.

Today the wool tops from Handpaintedyarn arrived, they are so lovely in colors and the quality is very good.

ull-fra-handpainted-yarn2.jpgI am looking forward to spin this beatifull merino tops, just have to get finish with the spinning project I have.

One thought on “Ull ankommet fra Handpaintedyarn / Arrive of wool tops from Handpaintedyarn.

Legg igjen en kommentar

