Begynt å strikke tubesokker av HV garnet mitt / New project, knitting tube socks.

Da var tubesokkenen til min yngste nevø send i posten idag, bildet kommer når han har mottatt de.

Så var det egentlig planen at jeg skulle begynne å strikke sokker med hel, av det nydelige opal garnet jeg fikk ifra min hemmelige venn. Men, ga det opp igjen, det blir et par tubesokker – men oppskriften er helt annerledes enn de jeg strikket til nevøen min. Så skal bli spennende å se hvordan de blir.

Her er de avbildet med de nye strikke pinneholderen som Steffen i Danmark har laget, de fungerer helt supert.

p8230020.jpg

Finish with the tube socks to my youngest nephew, but before he resived it. I will wait to post any photos in my blog.

Was going to knit some Opal socks for myself, but gave up very quickly that procjet. Are having big problems to knit the heel, so I have begin on a new tube socks pattern. Here they are photos with them, with my new knitting stick holder that Steffen in Danmark has made. They are lovely to use.

Legg igjen en kommentar

