Travel dag / Very busy day.

Det har gått nesten i ett i dag, jeg sto opp kl 0500 da jeg skulle reise bort til Gardemoen / Trust for å levere lille Poser som flytter til England til en meget god vennine av meg Jane.
Desverre kunne ikke Trust ta imot han her i Bergen, så da ble det å ta første flyet bort og få han levert. Hadde gamblet på å ta 0845 flyet tilbake til Bergen, men så fort at det ikke gikk. Var ikke ferdig hos Trust før kl 0820, så da ble det å booke om flyet og vente til kl 1110. Vel, jeg hadde med meg strikketøyet så det ble ikke så ille, men jeg ble bare mere og mere trøtt. Tror jeg sovnet på flyet med en gang jeg kom inn.

Snakket med Jane i England og Poser hadde kommet vel frem. Her har Jane sendt et bilde av Poser, han har fått ny plass ved siden av pc’en🙂 Lykke til lille venn, det har vært 6 1/2 lange måneder, men nå er du på plass i ditt nye hjem.
poser-new-seat.jpg

It has been a busy and long day, I was up 0500 this morning, taken little Poser over to Oslo Gardemoen airport Trust. He should leave to England to my very good friend Jane. Good luck little guy, it has been 6 1/2 long month as he was staying here. But know hi has left for good to his new home. So it has been a long day, and I am very tired now. Soon of to bed.

Legg igjen en kommentar

