Aussie merino har ankommet / The Aussie merino tops has arriwed.

En dårlig start på dagen, ble en god dag etter at jeg hadde vært på posten og hentet pakken min ifra Highland Cottage Crafts, Australia. Da jeg begynte å spinne ble jeg anbefalt å kjøpe australsk merino ull da den er ca 16-18 microns (jo lavere jo bedre), og gjett om det er forskjell på den andre merinoen jeg har fra Handpaintedyarn.com. Ikke noe vondt å si om den, da fargene og kvaliteten er god.

Men, Aussie ullen, wow – så myk og deilig og fargene ikke noe å si på. Like nydelig live som de så ut på nettsiden. Jeg er for alltid og evig totalt blitt tilhenger av Aussie merino🙂

Se de nydelige fargene, bestilte også merino ull som er blandet med silke og camel ull.

highland-cottage-merino.jpg p8250029.jpg

A not so good start on the day was totaly change, when I packed out my parcel with merino wools from Highland Cottage Crafts in Australia. Who could be in bad mode after seeing this gorgeous colors and the quality – wow. It is just suberb, all the experince spinners told me that the Aussie merino is of the best. And yes, they have right – I love it. I am from now totaly addicted to the Aussie Merino.

Legg igjen en kommentar

