Jippi, i dag kom rokken min / The spinning wheel from Majacraft arriwed today.

I dag er det bare lykke i heimen, endelig kom Majacraft The Little Gem 2. Det tok ca 1 1/2 uker med tollbehandling etc. før jeg kunne få hentet den i dag. Nå er den montert og jeg sitter å trør på den for å finne rytmen. En skal vist gjøre dette over en tid før en begynner å spinne, men jeg bare må prøve å spinne noe ull. Men, om jeg viser det garnet frem, det er en annen sak😉

Takk til Karen fra Designscape i New Zeeland for all hjelp med kjøp av Little Gem 2.

little-gem-2.jpg little-gem-2-from-the-side.jpg

Today finally, The Little Gem 2 from Majacraft arriwed the house. It was a long wait, but know it is in the house. Thank you to Karen at Designscape in New Zeeland, for all the help🙂

3 thoughts on “Jippi, i dag kom rokken min / The spinning wheel from Majacraft arriwed today.

  1. Hei!

    Grattis till den nya rocken! Jag läste Dina kommentarer på Spindlers’ och var bara tvungen att kika! Vartifrån köpte Du den? Jag är lite sugen på Majacraft jag med😉 menänsålänge är det handtein som gäller ett tag till :-))

    Apropos fibertips – jag gillar http://www.winghamwoolwork.co. uk samt scottishfibers.co.uk de har mkt och otroligt kul😉

    Hälsar Ingrid

    Hei Ingrid.

    Jeg har kjøpt Little Gem 2 fra Designscape i New Zeeland, selv med frakt og fortolling ble det billigere enn å kjøpe den i England. Vet ikke om det er annerledes for deg i Sverige i forhold til EU, når det gjelder fortollings regler.

    Heidi Kim🙂

Legg igjen en kommentar

