På tide å skrive litt igjen / Time to write a little bit again.

Siden sist har det vært strikke kafe hos To Damer på Askøy, takk til Anne Ruth for en glimrende ide med å ha treffet på jobben hennes. Se bloggen til Anne Ruth for bilder ifra treffet. Jeg shoppet meg kun 1 par Drops rundpinner, og kom på etterpå at jeg skulle hatt noen flere. Men, nå vet jeg jo hvor jeg får kjøpt de. Det var en veldig hyggelig kveld, og skravla gikk🙂

It has been a new knitting guild, always some new people to meet. Help to get, I learn how to knit some new pattern and did not shop any thing more then a couple of knitting needles. A very nice evening🙂

I helgen var det utstilling, på BSBK Bøneshallen om lørdagen skrev jeg for en veldig hyggelig irsk dommer, Seamus Oates og ringsekretær var Elen Øye. Dagen ble litt slitsom da jeg var full i feber, men når en har det så hyggelig med dommer og ringsekretær, da klarer en å hive inn litt ekstra energi.

Om søndagen var det Dachse spesial og på Bergen-Hordaland Dachshundklubb stilte jeg kun Kelly. Charlie var ikke med, da jeg hadde lovet valpekjøperen til Charlie sønnen at jeg skulle stille hunden hans.
Kelly ble BIM og jeg var jo selvsagt kjempeglad.

Kelly

Ricco gjorde det også veldig bra. Knall kritikk, men uten CK da han var litt pysen for dagen. Men, han er nå 17 mnd og i den»berømmelige» spøkelsesalderen. Desverre hadde jeg glemt å ta med kamera, så det ble ingen bilder av Ricco.

It has been a new show weekend, I was written for a judge on saturdays show – a very nice irish judge; Seamus Oates.

Sunday it was my turn in the show ring, I had just with me Kelly from my show dogs. She became Best of Opposite Sex with CC, the photos is of here.
I also handled one of my offspring, Ricco hi got a very good critic but did not get any CC quality, since hi was a little bit to carful that day. Unfortuanelly I forgot to take with me my camera, so now photos of him.

Legg igjen en kommentar

