Spinning and more spinning.

Ferdig med et garn til, det er 50% brun alpakka og 50% hvit angora. Synes det ble en stilig effekt, og prøvde å spinne litt bulky innemellom.
Finish with another yarn, it is 50% brown alpaca and 50% white angora. And the effect became presice how I would have it.

white-angora-brown-alpaca.jpg

Irene kom innom med datteren sin, og både mor og barn lærte å spinne med håndteine.
Irene visit me and I learn here to spin with drop spindles I had orded to here, she had here daughter with here and she would also learn to spin.

irene-learning-to-spin.jpg deep-focus.jpg

Var også ferdig med en ny bunt med hvit angora garn, men det ble ikke lenge i huset da Kicki hørte at jeg hadde angora garn til salgs. Fra treffet i sommer da hun så angora sjalet jeg holdt på å strikke i feather and fan mønster, har hun drømt om angora garn😉
I was finish with a more of the withe angora yarn, but it is was not long in the house before Kicki came. She had been dreaming of white angora yarn, since she so the one I was knitting in summer😉

Billy ble også klippet i går, så her er bildet av han og et bilde slik han så ut før klipping.
And yesterday, Billy got his clip.

pa080015.jpg billy.jpg


One thought on “Spinning and more spinning.

  1. He he hvem jeg?? Jeg har vel aldri mast om angora garn vel *fniiiis* Måtte jo skyndte meg før Irene snappet det foran nesen min🙂 Og jeg må bare si at jeg stoooorkoser meg med det. Det er jo rett og slett bare nydelig. Så nå kan vinteren snart bare komme, for sjalet tar form🙂

    Flire, Irene har allerede lagt inn bestilling. Så du var nok lur der ja, av og til kan masing lønne seg LOL

Legg igjen en kommentar

