Busy day.

En nydelig tur i skogen ble en lenger tur, da Kelly fant ut at hun skulle ta seg en tur etter hjorten. Ja, ja jeg stå bare å ventet på henne i 20 min, det var nydelig vær og egentlig bare greit å ta seg en hvil.
Today we had a lovely walk in the woods, autum in Bergen is a beautiful time of the year. Kelly my little black/tan bitch, desided to take a hunt after the dear so I had to take a rest. But it just took about 20 min before she was back, the weather was lovely – so no problem with a rest.

p2090036.jpg

Da vi kom hjem, ble det middag til hundene og det var deretter tid til å få begynt på å klippe Cirkeline . Siden jeg var litt sliten, tok jeg kroppen og under haken i dag. Viktigst å få vekk alt rundt og under haken, da de kan få store problemer om pelsen der blir for lang.
When we come home, it was dinner to the dogs and then it was thime to shear Cirkline – my black angora rabbit. I did not shear all today, the rest of the coat I am shearing tomorrow.

cirkeline-full-pelset.jpg Before and

nyklippet-cirkeline.jpg after.

Legg igjen en kommentar

