Happy new year.

Start with a lottery that Rhonna at Spinners home arranged, the answer is in Norwegian😛

a.  Hva har du lært om fiber/spinning/bruk av ditt håndspunnet garn i det siste året?  Har du funnet at du spesielt likte noe fiber/redskaper eller ikke likte noe?
Har prøvd nye ull og plantefiber, strikker opp mesteparten og selger en del av garnet. Har funnet ut at jeg liker ikke bomull i det hele tatt, elsker soysilk blandinger.

b.  Hva har du fortsatt lyst å lære eller der det noe du er nysjerrig om?  (Fiber, teknikker, metoder, redskaper)
Alltid kjekt å lære om nye teknikker, spesielt long english draw spinning.

c.  Hva er det du er mest stolt av i spinning/bruk av ditt håndspunnet garn i det siste året?  (skulle elske å se bilder her!)
Jeg har spunnet opp en fiber blanding 70% suri alpaca, 20% mulberry silk, 10% cashmere og jeg holder på å strikke Tiger eye lace shawl.  Digger, denne blandingen.

e.  Tenk litt om hva du ville ha om du vinne:  en håndtein eller fiber?
Elsker både håndteiner og fiber, men blir vel fiber siden jeg har en kremt, veldig stor håndteine samling.😀

One thought on “Happy new year.

  1. Du, en blanding av suri alpaca, silke, og kasjmir skulle bli bare herlig, og jeg kan ikke tenke at garnet ble noe annet! Jeg regner med at det er ikke bare mykt, men også veldig glansfult fra både silken og suri’en.

    Jeg er litt spent å se hva du kommer til å jobbe med i 2009. 🙂

Legg igjen en kommentar

