Hand dyed yarn and a lot.

I have test dyed some of the skeins I got in, 2 of the superwash BLF&nylon blend, 3 lace suri alpaca/ merin/silk and 3 with BFL. I love how the yarn takes the dyes, I even dyed two skeins with coffee and love the brown shaded color.

BFL superwash sock yarn

BFL sock yarn, but it is so soft so dont need to just knit socks ;o)

Lace yarn, suri alpaca/merino/silk

Lace yarn, suri alpaca/merino/silk

Over the weekend, I will start to dye up some of the wool😛

All the skeins and more will be up in HK Spindles & Fiber soon,

Since I never remember to check my counter, was thinking to have a little lot. When I passed 30 000 visit without having a lot then, I take it now since I am in happy mode over the yarn and wool.

So all you need to doe is to leave a comment until Sunday, tell me also if you are a spinner ore knitter😀

13 thoughts on “Hand dyed yarn and a lot.

  1. Oooh, «biffel» garn! Det så utrolig deilig og mykt ut. Skulle ønske det var mulig å kjenne på det via PC.🙂

    Har veldig lyst til å prøve meg på spinning, men når skal jeg få tid til å strikke, da?😉

    God helg!

  2. Så mye fint garn du har farget. Nydelige farger, og garnet ser veldig mykt ut. *koser/klemmer på garnet via skjermen* Hadde været veldig koslig om jeg vant en hesp for da kunne jeg kost med det, og funnet noe morsomt å strikke av det. God helg og gratulerer med 30.000 besøkende.

  3. Så flotte farger! Kunne tenke meg å hørt mer om å farge med kaffe for det hørtes skikkelig spennende ut!
    Jeg både spinner og strikker jeg🙂
    God helg!

  4. Det flerfargede orangegarnet så herlig ut =)
    Prøve å melde meg på et spinnekurs en gang i høst, men ble visst aldri noe av. Så jeg er fortsatt en kjøpende strikker, men håper en dag på å bli selvspinnende strikker =)

    Mvh Birgitte Larsen, også kjent som strikkejenta på Kongsberg

  5. kan desverre desverre ikke spinne. må bare lære meg det. har rokk. har grådig lyst å lære å farge garn og. det skal lykkeligvis være tema i husflidslaget til høsten. så i sommer skal jeg bykse rundt i skogen å finne planter etc. ser meg i ånden.
    så mens du kan begge deler, med hell må jeg sitte med pinnene mine. fint det og.

Legg igjen en kommentar

