How the time is running away.

I helgen ble Cirkeline klippet ferdig, nå er det bare Dina og Alfie som er igjen. Alfie skal egentlig ikke klippes før den 27 okt. men da er jeg i USA og siden angoraene ikke skal gå på overtid, blir det klipping før jeg reiser.
På fredag fikk jeg melding om at det var kommet pakke i posten til meg, men jeg fikk ikke hentet den ut før på lørdag. Gjett om jeg ble glad, der var resten av bobbins og plying bobbin settet ifra Designscape. Så nå får jeg laget større garnnøster av gangen, da plying settet er det jeg bruker til å tvinne 2 trådet garn.
Akkurat nå holder jeg på å spinne ferdig bobbin nr 2 med viltgrå angora.
In the weekend I finished Cirkelines clipping, and now it is just Dina and Alfie left. Alfie should not got here cut before oct. 27 but since I am in USA then, I need to clipped before I am leaving on holliday.
I also got a nice surprice in my post on friday, well I did not pick up the packet before saturday. It was the rest of the bobbins, diz and plying set to my Little Gem. Now the plying will go better, since I have the plying bobbins and don’t need to ply on the small one.
I also are soon finish with bobbin nr 2, where I am spinning of the wildgrey angora wool.

bobbins.jpg

wildgrey.jpg